În această secţiune puteţi consulta înformaţii publice oferite în baza prevederilor Legii nr. 544/12.10.2001:

  • Acte normative care reglementează activitatea universităţii
    Universitatea „Tibiscus” din Timişoara a fost acreditată şi înfiinţată prin Legea nr. 484/11.07.2002 (vezi link).
    În anul universitar 2015/2016, universitatea funcţionează cu 4 facultăţi, în cadrul cărora se desfăşoară 5 programe de studii universitare de licenţă (conform HG 575/2015 – vezi link) respectiv 6 programe de studii universitare de master (HG 595/2015 - vezi link), toate acreditate:
    1. Facultatea de Calculatoare şi Informatică Aplicată (FCIA)
    -programe de studii universitare de licenţă:
       -Informatică
    -programe de studii universitare de master:
       -Administrarea sistemelor distribuite
       -Web-design
    2. Facultatea de Drept şi Administraţie Publică (FDAP)
    -programe de studii universitare de licenţă:
       -Drept
    -programe de studii universitare de master:
       -Instituţii de drept european
       -Web-design
    3. Facultatea de Psihologie (FP)
    -programe de studii universitare de licenţă:
       -Psihologie
    -programe de studii universitare de master:
       -Psihoterapii şi psihologie clinică
    4. Facultatea de Ştiinţe Economice (FSE)
    -programe de studii universitare de licenţă:
       -Contabilitate şi informatică de gestiune, învăţământ cu frecvenţă
       -Contabilitate şi informatică de gestiune, învăţământ fără frecvenţă
    -programe de studii universitare de master:
       -Auditul şi evaluarea întreprinderii
       -Contabilitatea, fiscalitatea şi gestiunea patrimoniului unităţilor administrativ-teritoriale

  • Structura organizatorică
    Universitatea este orgabizată, conform Cartei universitare 2011, pe facultăţi, departamente, colective, centre de cercetare ştiinţifică, centre de studii şi de consultanţă, laboratoare, studiouri şi ateliere artistice, centre de formare continuă a resurselor umane, bibliotecă. Universitatea conţine în structura sa şi servicii tehnico-administrative.
    Programul de funcţionare al facultăţilor este luni-vineri 9-21, iar sâmbăta şi duminica în conformitate cu orarele specifice. Secretariatele facultăţilor au program de lucru zilnic de 8 ore, din care o parte a orarului se desfăşoară activitate cu publicul. Dacă facultatea organizează activităţi didactice în weekend, orarul este modificat în mod corespunzător.
    Programul de funcţionare al serviciilor centrale, în subordinea rectoratului, este de luni până vineri între orele 9-16.
    Programul de audienţe la conducerea universităţii repsectiv al facultăţilor este afişat pe paginile web corespunzătoare.

  • Conducerea universităţii
    Rector: conf.univ.dr. Corina Muşuroi
    Prorector: prof.univ.dr. Adrian Rachieru
    Prorector: prof.univ.dr. Ciprian Vălcan

  • Date de contact
    Denumire: Universitatea „Tibiscus” din Timişoara
    Sediu: -sediu central, conform Legii de înfiinţare: Timişora, str. Daliei nr. 1/A
    -s-a solicitat modificarea către noua adresă: Timişoara, str. Lascăr Catargiu nr. 6
    Telefon: 0256.220.689, 0256.220.690
    Fax: 0256.220.689, 0256.220.690
    E-mail: rectorat@tibiscus.ro
    Web: www.tibiscus.ro

  • Resurse financiare, buget şi bilanţ contabil
    Universitatea este o instituţie de învăţământ superior particulară, persoană juridică de drept privat şi de interes public, cu autonomie economico-financiară, având drept fundament proprietatea privată, garantată de Constituţie. Sursele de finanţare sunt:
    a) taxe de studiu, taxe de şcolarizare, taxe administrative;
    b) alte taxe percepute în condiţiile legii de la persoane fizice şi juridice române sau străine şi din alte surse;
    c) dobânzi, donaţii, sponzorizări;
    d) granturi, proiecte, contracte şi finanţări acordate pe bază de competiţie;
    e) fonduri provenite din valorificarea rezultatelor cercetării şi inovării;
    f) fonduri rezultate din prestări de servicii;
    g) fonduri atrase prin programe ale Uniunii Europene;
    h) sumele depuse de fondatori;
    i) alte surse legal constituite.
    Universitatea adoptă anual un proiect de buget respectiv o execuţie bugetară pentru anul încheiat.
    Conform prevederilor legale, universitatea depune la sfârşitul fiecărui an bilanţul contabil.

  • Documente de interes general
    -Carta universităţii [citeşte]
    -regulamente [citeşte]

  • Modalităţi de contestare referitoare la posibilitatea de accesare a informaţiilor de interes public
    -context legislativ [citeşte]
    -model "cerere" [descarcă]
    -model "reclamaŢie la răspunsul negativ primit" [descarcă]
    -model "reclamaŢie la răspunsul neprimit" [descarcă]

  • Persoana desemnată pentru difuzarea informaţiilor de interes public
    Prorector - prof.univ.dr. Adrian Rachieru


  • Alte informaţii de interes public
    -Buletin informativ privind aplicarea Legii 544/2001 pe anul 2013 [citeşte]
    -Buletin informativ privind aplicarea Legii 544/2001 pe anul 2014 [citeşte]
    -Buletin informativ privind aplicarea Legii 544/2001 pe anul 2015 [citeşte]
    -Buletin informativ privind aplicarea Legii 544/2001 pe anul 2016 [citeşte]
    -Raport anual privind aplicarea Legii 544/2001 pe anul 2013 [citeşte Raportul rectorului aici]
    -Raport anual privind aplicarea Legii 544/2001 pe anul 2014 [citeşte Raportul rectorului aici]