ULTIMELE ŞTIRI

Centrul de Psihologia Sportului Tibiscus

29 Martie 2024
Centrul de Psihologia Sportului Tibiscus

Deschiderea centrului Centrul de Psihologia Sportului Tibiscus Avem bucuria să vă invităm cu entuziasm la evenimentul nostru special de deschidere a Centrului de Psihologie al Sportului Tibiscus, care va avea loc în incinta Universității Tibiscus Timișoara în data de 4 aprilie 2024. Centrul de Psihologie...

VotE+ for Tomorrow

13 Martie 2024
VotE+ for Tomorrow

Vă reamintim că termenul limită pentru înscrierea la evenimentul național ”VotE+ for Tomorrow”, organizat de Agenția Națională în perioada 19-21 aprilie 2024, în București, este 17 martie 2024. Evenimentul se înscrie în cadrul campaniei Săptămâna Europeană a Tineretului 2024 și este dedicat promovării priorității de Participare la viața democratică, valori comune...

Gala LSRS 2024 - Premiul ”Studentul Român Erasmus + al Anului"

16 Februarie 2024
Gala LSRS 2024 - Premiul ”Studentul Român Erasmus + al Anului"

Dragi colegi, În data de 26 aprilie 2024, Liga Studenților Români din Străinătate premiază la București tinerii români ale căror rezultate academice și extra-curriculare au atins nivelul de excelență pe plan internațional,  în cadrul celei de-a-15-a ediții a Galei Studenților Români din Străinătate – ”Pași...

Conferința XGEN 2024 in perioada 20 - 24 mai 2024

07 Februarie 2024
Conferința XGEN 2024 in perioada 20 - 24 mai 2024

Conferința XGEN 2024 Dragă comunitate XGEN, Avem plăcerea să anunțăm că cea de-a 7-a ediție anuală a conferinței XGEN va avea loc în perioada 20 mai - 24 mai 2024, continuând tradiția începută în luna inaugurală a acestui eveniment semnificativ. Găzduită de Universitatea Tehnică din...

« »

2012

SPECIALIZĂRI ŞI DOMENII ADMITERE 2012 - STUDII UNIVERSITARE DE MASTER

Facultatea
Domeniul
(Denumire master)
Perioada de înscriere
Condiţii de admitere
Calculatoare şi Informatică Aplicată
300559 Timişoara
str. Lascăr Catargiu nr. 4-6
tel. 0256.220.687 sau 0256.220.689 int. 117
e-mail:
web: www.fcia.tibiscus.ro
Informatică
(1.Web design;
2.Administrarea sistemelor distribuite)
02-31.07.2012
03-28.09.2012
Ordinea descrescătoare a mediei de licenţă
Drept şi Administraţie Publică
300559 Timişoara
str. Lascăr Catargiu nr. 4-6
tel. 0256.494.655 sau 0256.220.689 int. 111
e-mail:
web: www.fdap.tibiscus.ro
Drept
(Instituţii de drept european)
02-31.07.2012
03-28.09.2012
Ordinea descrescătoare a mediei de licenţă
Jurnalism, Comunicare şi Limbi Moderne
300559 Timişoara
str. Lascăr Catargiu nr. 4-6
tel. 0256.294.001 sau 0256.220.689 int. 113
e-mail:
web: www.fjclm.tibiscus.ro
Ştiinţe ale Comunicării
(1.Jurnalism şi publicitate;
2.Massmedia şi comunicare în spaţiul public european;)
02-31.07.2012
03-28.09.2012
Ordinea descrescătoare a mediei de licenţă
Limbi Moderne Aplicate
(Limbi Moderne şi comunicare interculturală)
Psihologie
300558 Timişoara
str. Daliei nr. 1/A
tel. 0256.202.931, 0256.202.932 int.118
e-mail:
web: www.tibiscus.info
Psihologie
(1.Managementul resurselor umane;
2.Psihoterapii şi psihologie clinică)
02-26.07.2012
03-26.09.2012
Ordinea descrescătoare a mediei de licenţă, cu interviu în 27 iulie respectiv 27 septembrie 2012
Ştiinţe Economice
300558 Timişoara
str. Daliei nr.1/A
tel. 0256.202.931 sau 0256.220.689 int. 115
e-mail:
web: www.fse.tibiscus.ro
Contabilitate
(Auditul şi evaluarea întreprinderii)
02-31.07.2012
03-28.09.2012
Ordinea descrescătoare a mediei de licenţă
Economie şi Afaceri Internaţionale
(Strategia afacerilor în mediul european)

REGULAMENT PRIVIND ORGANIZAREA ADMITERII ÎN CADRUL UNIVERSITĂŢII "TIBISCUS" DIN TIMIŞOARA

Capitolul I
Dispoziţii generale

Art.1 Concursul de admitere în toate facultăţile Universităţii „Tibiscus” din Timişoara se va desfăşura în conformitate cu prevederile Legii educaţiei naţionale nr.1/2011, cu Ordinul Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului nr. 3313/2012 privind cadrul general de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclurile de studii universitare de licenţă, de master şi de doctorat, care se emite anual şi cu Regulamentul cadru şi Metodologiile proprii fiecărei facultăţi.

Art.2 (1) Admiterea la Universitatea „Tibiscus” din Timişoara se organizează separat pentru studii universitare de licenţă şi pentru studii universitare de masterat şi se susţine în două sesiuni, perioadele (de principiu) fiind:

  • 1 - 31 iulie;
  • 1 - 30 septembrie.

(2) Pentru anul universitar 2012/2013, perioadele de admitere sunt: 2 - 31 iulie 2012 şi 3 - 28 septembrie 2012.

Art.3 Pentru ciclul de studii universitare de licenţă, admiterea se organizează pe domenii de licenţă, la specializările/programele de studii autorizate să funcţioneze provizoriu sau acreditate din cadrul Universităţii „Tibiscus” din Timişoara, în conformitate cu legislaţia în vigoare.

Art.4 Pentru ciclul de studii universitare de master, admiterea se realizează în domeniile de studii universitare de master acreditate, la programele de studii legal înfiinţate din cadrul Universităţii „Tibiscus” din Timişoara, în conformitate cu legislaţia în vigoare.

Art. 5 (1) La Universitatea „Tibiscus” din Timişoara, admitere se face pe bază de examen. Nota la examenul de admitere la studii universitare de licenţă este reprezentată de media examenului de bacalaureat. Nota la examenul de admitere la studii universitare de master este reprezentată de media examenului de licenţă. Pentru testarea capacităţilor artistice, la specializările vocaţionale, examenul de admitere va conţine obligatoriu şi o probă practică eliminatorie.

(2) Admiterea se face strict în ordine descrescătoare a notelor obţinute de candidaţi, în limita numărului de locuri stabilit prin cifra de şcolarizare a fiecărei specializări/program de studiu.

(3) Probele practice pentru testarea capacităţilor artistice sunt eliminatorii şi se vor nota cu admis/respins.

Art.6 Înscrierile se fac la secretariatele facultăţilor în perioadele prevăzute în metodologia proprie, fară să se depăşească termenele prevăzute în prezenta metodologie pentru cele două sesiuni de admitere.

Art.7 În fiecare facultate se va organiza PANOUL ADMITERII la care vor fi prezentate, prin afişare, informaţii privind structura facultăţii, formele şi probele de concurs, normele de înscriere şi de desfăşurare a concursului. Condiţiile de admitere, inclusiv cifrele de şcolarizare trebuie făcute publice în fiecare an, cu cel puţin 6 luni înainte de susţinerea concursului de admitere. Aceleaşi informaţii vor fi postate pe site-ul universităţii şi al fiecărei facultăţi în parte.

Capitolul II
Organizarea concursului de admitere

Art.8 Fiecare facultate va elabora o metodologie proprie privind organizarea şi desfăşurarea admiterii care va fi supusă aprobării Senatului Universităţii „Tibiscus” din Timişoara şi va fi adusă la cunoştinţa candidaţilor prin afişare la avizier şi postare pe site-ul facultăţii.

Art.9 Metodologia proprie a facultăţii trebuie să prevadă criteriile de departajare a candidaţilor, inclusiv în cazul mediilor egale obţinute la admitere, astfel încât numărul candidaţilor declaraţi admişi să nu depăşească cifra de şcolarizare alocată fiecărui program de studiu.

Art.10 La nivelul Universităţii şi la nivelul fiecărei facultăţi, se va constitui câte o Comisie de admitere. Comisia de admitere pe Universitate este condusă de rector; comisia de admitere pe facultate este condusă de către decan sau de înlocuitorul acestuia. Componenţa Comisiei centrale se stabileşte de Senat iar cea a comisiilor pe facultate, de Consiliile facultăţilor. Comisiile răspund efectiv de buna organizare şi desfăşurare a concursului de admitere, începând cu înscrierea candidaţilor şi terminând cu afişarea rezultatelor finale.

Capitolul III
Dreptul de înscriere la concursul de admitere

Art.11 La concursul de admitere la studii universitare de licenţă pot candida absolvenţii de liceu cu diplomă de bacalaureat sau diplomă echivalentă cu aceasta. Absolvenţii de liceu cu diplomă de bacalaureat, care au obţinut în unul din ultimii doi ani de studii premii la olimpiade şcolare, la concursuri artistice sau sportive de nivel naţional sau pe grupe de ţări pot fi admişi în învăţământul universitar fără examen, la acele facultăţi sau domenii care corespund disciplinelor la care au fost distinşi, conform criteriilor stabilite de consiliile facultăţilor şi aprobate de conducerea universităţii. Absolvenţii de liceu care se înscriu în categoriile de mai sus, se vor adresa cu cereri scrise conducerilor facultăţilor, care vor aviza, iar conducerea universităţii va decide asupra solicitărilor.

Art.12 Candidaţii care au obţinut performanţele respective pe timpul studiilor liceale beneficiază de facilităţile de mai sus, într-o perioadă de maximum trei ani de la absolvirea liceului.

Art.13 Până la data de 30 septembrie a fiecărui an, fiecare facultate va comunica rectoratului Universităţii „Tibiscus” listele nominale ale olimpicilor înscrişi, menţionând domeniul la care aceştia sunt admişi, precum şi concursul/olimpiada la care au fost câştigători şi anul obţinerii premiului.

Art.14 Un candidat poate participa la admiterea la mai multe domenii din cadrul Universităţii „Tibiscus”, plata taxei de înscriere făcându-se pentru fiecare opţiune.

Art.15 La admiterea în ciclul de studii universitare de master pot candida absolvenţii cu diplomă de licenţă ai ciclului de studii universitare de licenţă organizate conform Legii nr. 288/2004 privind organizarea studiilor universitare, cu modificările şi completările ulterioare, absolvenţii cu diplomă de licenţă sau echivalentă ai studiilor universitare de lungă durată organizate conform Legii învăţământului nr. 84/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi absolvenţii studiilor efectuate în străinătate şi recunoscute de către direcţia de specialitate a ministerului educaţiei ca fiind cel puţin studii universitare de licenţă.

Capitolul IV
Înmatricularea studenţilor străini

Art.16 La admiterea din cadrul Universităţii pot candida şi cetăţenii statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi ai Confederaţiei Elveţiene, în aceleaşi condiţii prevăzute de lege pentru cetăţenii români, inclusiv în ceea ce priveşte taxele de şcolarizare. Recunoaşterea studiilor efectuate de către aceştia în afara României se va realiza de către direcţia de specialitate din cadrul ministerului educaţiei înainte de înscrierea candidaţilor la concursul de admitere, fiecare candidat având obligaţia de a prezenta la înscrierea la concurs atestatul de recunoaştere a studiilor.

Art.17 Cetăţenii străini au obligaţia să prezinte un certificat de competenţă lingvistică pentru limba română eliberat de către instituţii abilitate de ministerul educaţiei. Aceeaşi condiţie se impune şi în cazul transferurilor studenţilor între instituţiile de învăţământ superior acreditate care, potrivit legii, au dreptul să şcolarizeze cetăţeni străini. În situaţia în care studentul se transferă de la o universitate din străinătate, aceasta trebuie să fie recunoscută de statul român.

Art.18 (1) Cetăţenii străini, mai puţin cetăţenii de origine etnică română din Republica Moldova, din alte state învecinate, etnicii români cu domiciliul stabil în străinătate şi cetăţenii statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi ai Confederaţiei Elveţiene, care doresc să urmeze cursurile în cadrul Universităţii „Tibiscus”, pot face acest lucru pe cont propriu. În acest caz, studenţii vor plăti o taxă de şcolarizare în valută sau în lei, în conformitate cu Ordonanţa nr. 22 din 29.08.2009.

(2) Dosarul de înscriere va fi depus la Secretariatul facultăţii la care doreşte să se înscrie, începând cu data de 1 iulie dar nu mai târziu de 21 septembrie a anului de admitere, pentru a fi trimis la Direcţia Generală Relaţii Internaţionale şi Europene din cadrul ministerului educaţiei, pentru obţinerea acceptului de înscriere la studiu.

(3) Dosarul va conţine, obligatoriu, următoarele acte:

  1. Pentru înscrierea la studii universitare de licenţă:
    1. Diploma de bacalaureat, traducere legalizată în limba română;
    2. Foaia matricolă pentru studiile liceale, traducere legalizată în limba română;
    3. Certificatul de competenţă lingvistică;
    4. Certificat de naştere, traducere legalizată în limba română;
    5. Paşaportul cu ultima viză, în copie xerox.
  2. Pentru înscrierea la studii universitare de master:
    1. Diploma de licenţă traducere legalizată în limba română;
    2. Foaia matricolă /suplimentul la diplomă pentru studiile universitare, traducere legalizată în limba română;
    3. Certificatul de competenţă lingvistică;
    4. Certificat de naştere, traducere legalizată în limba română;
    5. Paşaportul cu ultima viză, în copie xerox.

Art.19 (1) Cetăţenii statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi ai Confederaţiei Elveţiene vor depune la Secretariatul facultăţii la care doresc să se înscrie, începând cu data de 13 martie dar nu mai târziu de 14 septembrie a anului de admitere, dosarele pentru recunoaşterea studiilor efectuate în străinătate, pentru a fi trimise la Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor în vederea obţinerii Scrisorii de acceptare la studii.

(2) Cuprinsul dosarului de recunoaştere precum şi taxa care trebuie achitată sunt postate pe site-ul www.cnred.edu.ro.

Art.20 (1) Cetăţenii de origine etnică română din Republica Moldova, din alte state învecinate şi etnicii români cu domiciliul stabil în străinătate vor depune dosarele Secretariatul facultăţii la care doresc să se înscrie, începând cu data de 2 iulie dar nu mai târziu de 21 septembrie a anului de admitere, în vederea trimiterii la Direcţia Generală Relaţii Internaţionale şi Europene din cadrul ministerului educaţiei, pentru obţinerea acceptului de înscriere la studiu.

(2) Dosarul va conţine, obligatoriu, următoarele acte:

A - Pentru înscrierea la studii universitare de licenţă:

1. Diploma de bacalaureat, copie legalizată la notariat sau (dacă este cazul) traducere legalizată în limba română;

2. Foaia matricolă pentru studiile liceale, copie legalizată la notariat sau (dacă este cazul) traducere legalizată în limba română;

3. Susţinerea originii etnice române prin:

- adeverinţă eliberată de asociaţiile românilor (OUG 10/2008 art.1(2) lit. (a) şi (b) legal constituite,SAU

- declaraţie pe proprie răspundere însoţită de documente oficiale personale şi de familie (vizată de misiunile diplomatice ale României din ţările respective), după caz, SAU

- dovada de origine etnică română – certificate de naştere, certificate de căsătorie ale părinţilor /rudelor până la gradul IV (xerocopie), vizate de misiunile diplomatice ale României din ţările respective

4. Certificatul de competenţă lingvistică pentru limba română sau, după caz, acte de studii atestând absolvirea a cel puţin 4 ani de studii la o şcoală cu predare în limba română;

5. Certificat de naştere, copie legalizată la notariat sau (dacă este cazul) traducere legalizată în limba română;

6. Copie după cartea de identitate;

7. Copie după paşaport de cetăţean român cu domiciliul stabil în străinătate/de cetăţean străin – primele 3 pagini;

B - Pentru înscrierea la studii universitare de master:

1. Diploma de licenţă, copie legalizată la notariat sau (dacă este cazul) traducere legalizată în limba română;

2. Foaia matricolă /suplimentul la diplomă pentru studiile universitare, copie legalizată la notariat sau (dacă este cazul) traducere legalizată în limba română;

3. Diploma de bacalaureat şi foaia matricolă, traducere legalizată în limba română;

4. Susţinerea originii etnice române prin:

- adeverinţă eliberată de asociaţiile românilor (OUG 10/2008 art.1(2) lit. (a) şi (b) legal constituite,SAU

- declaraţie pe proprie răspundere însoţită de documente oficiale personale şi de familie (vizată de misiunile diplomatice ale României din ţările respective), după caz, SAU

- dovada de origine etnică română – certificate de naştere, certificate de căsătorie ale părinţilor /rudelor până la gradul IV (xerocopie), vizate de misiunile diplomatice ale României din ţările respective;

5. Certificatul de competenţă lingvistică pentru limba română sau, după caz, acte de studii atestând absolvirea a cel puţin 4 ani de studii la o şcoală cu predare în limba română;

6. Certificat de naştere, copie legalizată la notariat sau (dacă este cazul) traducere legalizată în limba română;

7. Copie după cartea de identitate;

8. Copie după paşaport de cetăţean român cu domiciliul stabil în străinătate/de cetăţean străin – primele 3 pagini;

Art.21 Secretariatele facultăţilor vor depune dosarele complete ale candidaţilor străini la Rectoratul universităţii, care va face demersurile necesare obţinerii aprobării de la ministerul educaţiei.

Art.22 Actele necesare înscrierii la nivel de facultate, după obţinerea acordului ministerului educaţiei, sunt următoarele:

1. actele necesare candidaţilor cu cetăţenie română;

2. aprobarea ministerului educaţiei privind înscrierea la programul de studii, obţinută anterior înscrierii.

Capitolul V
Înscrierea la concursul de admitere

Art.23 Pentru înscrierea la concursul de admitere, candidaţii vor completa o fişă de înscriere, în care vor menţiona, sub semnătură proprie, toate datele solicitate în formularul respectiv.

Art.24 La fişa de înscriere pentru studii universitare de licenţă, se anexează următoarele acte:

  • Diplomă de bacalaureat sau diplomă echivalentă cu aceasta, în original;
  • Studenţii care urmează în paralel două domenii diferite vor prezenta diploma de bacalaureat în copie legalizată la notariat şi o adeverinţă care să ateste calitatea de student la prima facultate;
  • Foaia matricolă ce însoţeşte diploma de bacalaureat, în original;
  • Certificatul de naştere, în copie legalizată la notariat;
  • Certificatul de căsătorie (unde este cazul), în copie xerox şi original pentru legalizare la comisia de concurs;
  • Cartea de identitate, în copie xerox;
  • Adeverinţă medicală;
  • Trei fotografii tip buletin de identitate;
  • Diplomă de licenţă sau diplomă echivalentă cu aceasta, în copie xerox şi original pentru legalizare la comisia de concurs, pentru cei care sunt deja absolvenţi de studii universitare;
  • Suplimentul la diplomă sau foaia matricolă care însoţeşte diploma de licenţă, în copie xerox şi original pentru legalizare la comisia de concurs;
  • Certificatul de absolvire–în copie xerox şi original pentru legalizare la comisia de concurs, pentru absolvenţii de colegiu;
  • Chitanţa corespunzătoare taxei de admitere şi a taxei de confirmare a locului, plătită la casieria universităţii;
  • Dosar plic.

Art.25 Candidaţii care au promovat examenul de bacalaureat în sesiunea iunie - iulie sau în sesiunea august – septembrie a anului în care are loc admiterea, pot prezenta la înscriere în locul diplomei de bacalaureat, adeverinţa de absolvire a liceului, în care se menţionează atât media generală, cât şi notele obţinute la probele susţinute, precum şi foaia matricolă.

Art.26 La fişa de înscriere pentru studii universitare de masterat se anexează următoarele acte:

  • Diplomă de licenţă, diplomă echivalentă cu aceasta, în original;
  • Studenţii la master care urmează în paralel două domenii diferite vor prezenta diploma de licenţă şi suplimentul la diplomă, în copie legalizată la notariat şi o adeverinţă care să ateste calitatea de masterand la prima facultate;
  • Absolvenţii de facultate din promoţia anului în care se susţine admiterea pot prezenta adeverinţă de absolvire a facultăţii, în copie legalizată la notar.
  • Suplimentul la diplomă sau foaia matricolă care însoţeşte diploma de licenţă, în original;
  • Diplomă de bacalaureat şi foaia matricolă, în copie xerox şi original pentru legalizare la comisia de concurs;
  • Certificatul de naştere, în copie legalizată la notariat;
  • Certificatul de căsătorie (unde este cazul), în copie xerox şi original pentru legalizare la comisia de concurs;
  • Trei fotografii tip buletin de identitate;
  • Chitanţa corespunzătoare taxei de admitere, plătită la casieria universităţii;
  • Dosar plic.

Art.27 Secretariatele facultăţilor primesc dosarele personale întocmite de candidaţi şi efectuează înscrierea numai dacă, după verificarea fiecărui dosar, se constată că:

  • fişa de înscriere este completată corect;
  • candidatul a precizat facultatea şi domeniul pe care doreşte să îl urmeze în cadrul facultăţii;
  • candidatul a semnat fişa de înscriere, contractul de şcolarizare şi contractul de studii pentru anul universitar respectiv;
  • dosarul cuprinde toate actele prevăzute pentru domeniul respectiv.

Capitolul VI
Stabilirea şi comunicarea rezultatelor concursului de admitere

Art.28 Admiterea se face strict în ordine descrescătoare a mediilor de la examenul de bacalaureat/licenţă obţinute de candidaţi, în limita numărului de locuri stabilit pentru fiecare facultate şi domeniu şi în funcţie de sistemul de departajare stabilit de fiecare facultate.

Art.29 Media generală minimă de admitere la studii universitare de licenţă nu poate fi mai mică decât 5 (cinci).

Art.30 Comisia de admitere pe Universitate răspunde de organizarea concursului de admitere, iar Comisia de admitere pe facultate poartă întreaga răspundere asupra aplicării şi respectării normelor referitoare la stabilirea şi comunicarea rezultatelor.

Art.31 Candidaţii care îşi retrag actele înainte de afişarea rezultatului final al concursului sunt consideraţi eliminaţi din concurs.

Art.32 Rezultatele concursului de admitere se aduc la cunoştinţă publică, prin afişare imediată, la sediul facultăţii, la loc vizibil şi pe pagina web a facultăţii.

Art.33 Pe listele afişate se vor indica, în dreptul fiecărui candidat, media de la bacalaureat şi domeniul la care a fost admis.

Art.34 Dosarele candidaţilor respinşi sau ale celor care renunţă la înscrierea la studii se restituie, la cerere, necondiţionat şi gratuit, în termen de 30 de zile de la afişarea rezultatelor, pe baza actelor de identitate; după acest termen aceştia vor achita o taxă de retragere a dosarului, stabilită prin regulamente.

Art.35 Un candidat poate fi admis şi înmatriculat ca student la cel mult două programe de studii concomitent, indiferent de instituţiile de învăţământ care le oferă.

Art.36 Înmatricularea candidaţilor declaraţi admişi în urma concursului de admitere se face prin decizie a rectorului Universităţii. Dupa aprobarea înmatricularii studenţii sunt înscrişi in Registrul matricol sub un număr unic, valabil pentru întreaga perioadă de şcolarizare la specializarea/specializările/programul/programele de studii la care au fost admişi.

Capitolul VII
Dispoziţii finale

Art.37 Informaţiile privind nivelul taxelor (de înscriere, confirmare, studii şi alte taxe) precum şi condiţiile de plată se afişează la secretariatele facultăţilor şi pe Internet.

Art.38 În vederea înmatriculării, candidaţii declaraţi admişi în anul I studii universitare de licenţă / studii universitare de master au următoarele obligaţii:

  • să depună diploma de bacalaureat sau diploma de licenţă, în original, la secretariatul facultăţii;
  • să completeze şi să semneze contractul de şcolarizare şi contractul de studii.

Art.39 Metodologiile elaborate de facultăţi sunt anexe la acest regulament.

Prezentul regulament a fost aprobat în şedinţa Senatului din 29.03.2012, este parte integrantă a Cartei Universităţii „Tibiscus” din Timişoara şi se aplică începând cu admiterea în anul universitar 2012/2013.

Hotărârea Senatului Universităţii „Tibiscus" din Timişoara privind organizarea activităţii în vederea revenirii la sistemul de învăţământ cu prezenţa fizică.
Descarcă PDF 245.74 KB

Contact

Universitatea "Tibiscus" din Timişoara
300559 Timişoara, str. Lascăr Catargiu nr. 6

  • Telefon rectorat: 0256.220.689
  • Fax rectorat: 0256.220.690

Conectează-te cu noi